Thursday, February 16, 2012

Nii , pole nii ammu blogisse midagi kirjutanud , kuna on olnud tõesti kiired ajad ,kool,haigus jne , üks põhjus oli ka see et musi oli nädal aega külas , nädala sees oli nii tülisid ,eelarvamusi,armastust ja kõike muud .Vahel saan ma temast isegi aru ,mõistan et ei ole kerge kui meie vahemaad on nii kauged ,iga õhtu magama minnes mõtlen mis ta teeb ,kus ta on jne , see on raske aga saab hakkama , see teebki meie suhte tugevamaks . Samal päeval kui ta ära läks , tekkis niniiii suur igatsus peale ,selline tunne jäi nagu poleks teda ammu näinud ,ma ei oska sõnadesse panna , mida kõike ma tema vastu tunnen , kui väga ma teda armastan , ta on mind nii palju muutnud ,kuigi võibolla ise ta sellest aru ei saa ,ei oskagio kohe ilma temata olla ,tahan temaga  koos ollla iga sekund,iga minut ,iga tund ja omaette ,kus keegi meid ei segaks LIHTSALT KAHEKESI . Musi peaks tulema pühapäeval , ja ma ei suuda ära oodata seda päeva :( MA ARMASTAN TEDA NII VÄGA

No comments:

Post a Comment