Saturday, January 7, 2012

Noniii nüüd läheb kirjutamiseks , ma ei tea miks nii on , aga mul pole üldse talve tunnet ,missiis et lumi isegi maha tulnud , iga aasta olen oodanud lund nagu hull ,aga see kord on teisiti pole sellist tunnet ,et oh lumi maas ,ja jookseks kohe mäele ,vb see tunne veel tekib ,kuid väga kahtlen selles :/
Täna oli päev , kui mulle tulid meelde mälestused oma kallite sõbrannadega seoses ,teiega oli supersuper aeg lihtsalt ,kahju et ei osanud seda tol hetkel hinnata , ja siis kui kõik sõbrannad on igale poole laiali läinud ,tuleb meelde kui TÄHTSAD nad tegelikult on , tulevad meelde koos läbi elatud hetked ,rõõmud ja mured ,ühised peod ,mis tavaliselt lõppesid katastroofiga kuid ikkagi oli see seda väärt ,sest ma olin koos teiega .Ning teiega peame tegem avarsti peo , kus tuletame vanu aegu meelde ,ning see pidu peab meelde jääma pikakspikaks ajaks :) Lisan ka ühe pildi ,koos oma kullakestega

No comments:

Post a Comment