Saturday, January 7, 2012

Täna juhtus mul väga suur kokkusattumus , see on muidugi kõigile teada et eestimaa on väike , aga kui soomes olles kohtad inimesi keda võibolla sulle vastu tulles ei teagi on mul rääkida üks lugu :)
Nimelt täna tuli musile külla sõber koos oma naisega , kes elavad antslas ,täitsa võõrd olid ,polnud neid elu sees näinud ,ning ikka oli natukene võõristav pilk , ning ei osanudki kohe midagi rääkida , mida rohkem jutt edasi läks , seda rohkem hakkas välja tulema asju . Nimelt on ka minul antslas tuttavadi ja sõpru , ning kui hakkasin küsima keda antslast teate tuli välja ,et nad on minu tuttava vanemad , kes rokivad sajaga :D jah jut täpselt , selliseid vanemaid sooviksin endale ka :) Soomes juhtus minuga veel üks naljakas lugu , muidugi ei tea ma absoluutselt soomes , ei tea kus mis kuskil asub , ning ma läskin täitsa esimest korda üksi poodi ,mis asus kodu lähedal ,läskin poodi , ja hakkasin otsima asju mida mul vaja oli ,ning ühel hetkel vaatasin et väga tuttava näoga mees kõnnib eemal , mõtlesin ,et see küll ei saa olla minu sõber , mida rohkem talle lähemale läksin seda rohkem sain kinnitust et see ongi minu sõber Vahur , rõõm oli suur sest ega igapäev ei kohta võõras kohas poes ,enda head sõpra :)

No comments:

Post a Comment